Začátkem roku Facebook spustil možnost dlouho očekávaných 3D příspěvků. Pozitivem je fakt, že poměrně jednoduše jde daný post sdílet. Velké minus je však nemožnost ho propagovat, i když podle všech dostupných informací tomu bylo jinak.

 

 

3D příspěvek jsme se rozhodli využít v první části kampaně při představování nového čaje Lipton Matcha Icea Tea. Výsledek si můžete prohlédnout zde. Než jsme se do přípravy postu pustili, ověřili jsme informaci ohledně propagace 3D postu s podporou Facebooku. Odpověděli, že by to mělo jít. V jejich seznamu nepodporovaných typech příspěvků zmíněný 3D post není. Nenalezneme ho ani v zásadách pro reklamu. Vše naznačovalo tomu, že reklama poběží.

 

Příspěvek se nakonec nepodařilo podpořit reklamou a z jejich podpory jsme obdrželi  informaci o tom, že to 3D post podpořit momentálně není možné.

Jaké z toho plyne ponaučení? I když si pečlivě nastudujete pravidla pro reklamu, ověříte s podporou na Facebooku, nakonec tomu může být úplně jinak. I tak jsme rádi, že jsme post vytvořili, jedná se o skvělý způsob, jak představit nový produkt. Proto doufáme, že Facebook brzy povolí propagaci i 3D postům, aby se mohly dostat mezi širší okruh uživatelů.

Brzy se můžete těšit na druhou část kampaně Lipton Matcha Ice Tea s krásnou ambasádorkou. Uhodnete, o koho se jedná?