Naše #Motionfamily se opět rozrostla! Tentokrát jsme přivítali Idea Maker(ku) Terku Zmijovou, Account Managera Petra Čadka, grafičku Barboru Tomáškovou a na pozici Account Executive Šimona Weisse. Všichni čtyři skvěle zapadli, a tak si o nich pojďme povědět více… 

Tereza Zmijová 

Terka po vysoké škole Mediální komunikace nastoupila do České televize jako produkční. Ze zahraniční produkce nakonec přesídlila do redakce a po čtyřech letech se rozhodla přesunout do světa PR a reklamy. Působila v agentuře AC&C Public Relations, odkud přešla do MSL. Po celou dobu se věnovala především kreativním konceptům komunikace. Po čtyřech letech v PR, strávila nějaký čas v agentuře Leo Burnett, kde působila na pozici Copywriter a Ideamaker. Po předchozích klientech jako je McDonald’s, Vodafone, Sensodyne nebo MARS, má na starost komunikaci pro naše klienty innogy a ŠKODA HR. 

Petr Čadek 

Petr se o projekty a klienty stará již od roku 2005. Působil na pozicích Project Manager a  Account Manager v několika reklamních agenturách, kde sbíral své zkušenosti. V předchozí agentuře Proboston Creative se věnoval klientům T-Mobile, D.A.S., Vojenské lesy a statky a Nordic Telecom. Pro nás je velkým přínosem, neboť řídil řadu nejen kreativních, ale i technických projektů. Svou kariéru totiž odstartoval jako HTML kodér.
Do Etnetera Motion nastoupil na pozici Senior Account Manager a stará se o klienty innogy, Hero a ROSSMANN. 

 

 

Barbora Tomášková

Bára po studiu Diploma of Multimedia v australské Sydney začala pracovat jako Motion Designer pro Revolution media. Poté nastoupila do marketingového oddělení Centrum Holdings (Centrum.cz, Žena.cz, Aktuálně). Posledních 9 let byla grafičkou na volné noze. Jejími klienty byli Federal Cars, Audiomaster, Sw.cz, Educasoft a Concierge Management. Pro ně tvořila bannery, newslettery, printy a vše, co bylo potřeba pro značky Volvo, Peugeot, Citroën, CorelDraw a L’Oréal. Z občasné výpomoci pro Motion se stala stálá spolupráce a nyní má na starost především newslettery pro ŠKODA HR a spolupracuje na projektech pro innogy, MSD a Corny.

Šimon Weiss 

Šimon vystudoval Brand management a marketing na NEWTON University a nyní studuje Strategickou komunikaci na Univerzitě Karlově. Několik let se věnoval Event Managementu a Event Marketingu. Dva roky pracoval pro organizaci Nerudný test, která zařizuje řadu festivalů. V rámci organizace se staral především o Student Fest, kde řídil marketing a správu sociálních sítí. Dále byl jedním z  managerů sociálních sítí pro festival “Mladí ladí jazz” a “Praha žije hudbou”.  Se svým kamarádem založil projekt Wear the Past, který se snaží  upozornit mladé lidi na to, že nebylo zvykem žít ve svobodné zemi. Jeho projekt podpořil i Ondřej Trojan, Karel Kovy Kovář, David Koller nebo Jan Hřebejk.