Etnetera Motion se kvalifikovala mezi tři agentury, které budou v následujících letech realizovat kampaně pro Letiště Praha. Jsme rádi, že se budeme podílet na strategii a realizaci komunikace pro tak prestižní značku, jakou Letiště Praha bezesporu je.

Výběrové řízení proběhlo na přelomu jara a léta 2022 a zahrnovalo přípravu strategického návrhu kampaní a kreativ pro B2C a B2B cílové skupiny. 

Spolupráce, kterou jsme s Letištěm Praha navázali, je pro nás unikátní příležitostí podílet se na rozvoji jednoho z nejrychleji rostoucích letišť. Těšíme se na možnost využít nejen kreativní, ale i technologický potenciál Etnetera Motion. První projekty jsou již ve fázi realizace a budou brzy viditelné přímo na Letišti Praha i mimo něj”, dodává Dagmar Klapková, obchodní ředitelka Etnetera Motion.

Po uzavření výběrového řízení jsme se s marketingovým týmem Letiště Praha obratem pustili do práce. Máme již za sebou přípravu kampaně pro AeroParking, sérii vizuálů v rámci HR a zároveň i vizuály přímo na letišti pro cestující. S Letištěm Praha také spolupracujeme na update nové Corporate Identity nebo produkci pro VIP Service Club CONTINENTAL.

„Ve veřejném výběrovém řízení, probíhajícím v několika kolech, jsme vybrali partnery, kteří nejlépe splnili zadání a nabídli nejvýhodnější podmínky. Noví partneři spolu s interním marketingovým týmem budou pracovat na image značky Letiště Praha zaměřující se na cestující a také na potenciální zaměstnance. Jsme přesvědčeni, že nám nová kreativní spolupráce pomůže lépe představit naše stávající i nové služby a především nové projekty, na kterých aktuálně pracujeme,” říká Pavlína Musilová, manažerka marketingu a korporátní identity Letiště Praha.

Tým:
Key Account Manager: Arnošt Janeček
Account Manager: Jana Hrudková
Strategie: Michal Bubeníček