Z nové brandové kampaně pro ŠKODA AUTO máme elektrizující radost⚡️! Z dat víme, že v našich končinách téma elektromobility zatím rozhodně nepatří mezi ty jednoduché. Proto jsme se rozhodli celkovou strategii a dlouhodobou vizi vozů ŠKODA iV odstartovat spotem, který neřeší zaběhnutá elektro-dogmata, ale je nabitý designem, technologiemi, přírodou a hlavně pozitivními emocemi, protože právě o tom e-mobilita od ŠKODA AUTO je. Dobrou náladu ve videu podporuje i známá skladba „The Good Part” od AJR.  Mimo televizí obrazovky se s kampaní můžete setkat například na plátnech kin, v printech, sponzorských vzkazech v rádiu a samozřejmě i v digitálu, včetně stíracího brandingu nebo canvasu.

 

 

Klient: ŠKODA AUTO

Account: Lucie Grochalová & David Šír 

Kreativa: David Böhm & David Michálek 

Strategie: Michal Bubeníček