Spolupráce s dalšími agenturami Etnetera Group přináší spoustu možností. Jakže to bylo? V jednotě je síla? Tak to úplně sedí! Jsme schopni splnit téměř každé klientovo přání. Sedíme všichni v jednom baráku takže stačí sjet výtahem a nebo napsat email kolegovi.
Stejně to probíhalo i při řešení digitální části kampaně Albert zdravě, při které jsme spojili síly s Fragile a Etneterou. Za úkol jsme měli rozšířit informaci o kampani Albert Zdravě, asociovat značku Albert s nabídkou zdravých BIO produktů. Podpořit TA ke zdravějšímu životnímu stylu a podnítit k zapojení do soutěže.
Navrhli jsme microsite, která navazuje na kreativní koncept kampaně Albert. My jsme web nakreslili, Etnetera ho naprogramovala a Fragile publikovali SoMe. Styčným bodem webu je zdravý kalendář, na který jsme opravdu pyšní. Trochu jsme se inspirovali principem adventních kalendářů a přetransformovali ten náš do zdravější podoby. Cílem jeho využívání ale nejsou výčitky z přejídání se nekvalitní čokoládou, ale naopak motivace ke zdravějšímu stravování.
Naším společným dílem je tedy kompletní řešení digitální část kampaně. Postarali jsme se o facebook, instagram, bannery a rollout celé myšlenky Zdravého kalendáře na všech platformách. Ne není to náhoda, že jsme s tímto obsahem přišli právě v povánočním období. A tak jde náš kalendář přesně do rány všem, kteří to o svátcích trochu přepískli, a nebo je pro ně nový rok tím správným motivátorem ke změně.
Kalendář je bonus, provází vás den po dni se zajímavým obsahovým mixem. Inspiruje zdravými recepty a cviky. Dál přináší tipy od známých foodblogerů a influencerů. Obsah s námi tvořili třeba herečka Míša Tomešová, nebo foodblogerka Simona Málková. Zároveň je výrazným bonusem a nástrojem k zapojení lidí do interakce se značkou.
Tak na ten zdravější nový rok!