EuroShop je největším světovým veletrhem zaměřeným na retail, na který najdete opravdu široký záběr novinek z oblasti vybavení, komunikace, designu a technologických vychytávek v prodejních místech.

 

EuroShop, brána do světa trendů v retailu

V praxi to znamená obrovské množství inspirace od figurín, přes dekorace, POS, screeny, instalace, rozmanité druhy poutačů, osvětlení až třeba po nákupní košíky, které automaticky sledujou nakupujícího po prodejně.

Vzhledem k velikosti veletrhu (to slovo je nanejvýš na místě, jedná se opravdu o VELEtrh) dá opravdu zabrat obejít všechno pro představu o trendech.

Nás zajímalo hlavně networking v rámci propojení online marketingu a komunikace se sférou, která je vnímaná spíš jako tradičně offline. Zároveň se seznámit s trendy, které můžeme adaptovat či prozkoumat s našimi stávajícími klienty. Pro jakékoli bližší info ohledně trendů a retailových řešení v digitálním kontextu vám rádi pomůžeme.