Spolupráce Etnetera Motion a Mattoni 1873 vynesla v letošním 19. ročníku soutěže WebTop 100 zlaté ocenění. Společná kampaň PEPSI Koučka se mezi 160 přihlášenými projekty probojovala na první místo v kategorii Influencer Marketing.
„Influencer marketing ve spojení s digitálními technologiemi jsou pro nás doménou, ve které vidíme hodně příležitostí pro brand building. Baví nás vytvářet autentický obsah, kterým snadněji propojíme zákazníka se značkou a podpoříme jeho důvěru i loajalitu,“ říká Michal Bubeníček, strategický ředitel Etnetera Motion.
Kampaň Pepsi Koučka vznikla pro klienta Pepsi (součástí skupiny Mattoni 1873), který je tradičním partnerem české fotbalové reprezentace, předních fotbalových klubů, a Ligy mistrů UEFA. PEPSI chce přinášet fanouškům ty nejlepší fotbalové zážitky na nejvýznamnější fotbalové zápasy, které jsou dlouho dopředu vyprodané a pravidelně řeší otázku, podle jakého klíče to udělat.
Etnetera Motion přišla s nápadem, jak efektivně rozdat velké množství fotbalových vstupenek, a ještě k tomu být v úzkém spojení s fotbalovou komunitou. Do své kampaně zapojila dobře známou fotbalovou influencerku Šárku Pekovou, která mohla díky chytré technologii v podání chatbota komunikovat s fotbalovými fanoušky a některým z nich dokonce splnit sen o účasti na mezinárodním fotbalovém utkání. A tak se zrodila Pepsi Koučka. Díky chatbotu mohla Šárka odpovědět opravdu každému. Každý den komunikovala s fanoušky, kteří tipovali výsledky zápasů a soutěžili o vstupenky. Kampaň zasáhla téměř 600 tisíc uživatelů Facebooku a Instagramu a Pepsi Koučka si dopisovala s 9 506 uživateli, což by zaměstnalo 10 community manažerů na plný úvazek. Díky této aktivitě se Šárka stala ambasadorkou Pepsi fotbalu a zároveň se zvýšil počet followers na Šárky i Pepsi Instagramových profilech.
„Autorský nápad Etnetery Motion se nám od začátku líbil a jeho nominaci do WebTop100 jsme rádi podpořili,“ říká Michal Šlechta, manažer značky Pepsi. „Líbí se nám kontrasty ženského prvku v typicky mužské fotbalové komunitě, podpořené nejmodernější digitální technologií. Personifikace jinak velmi technického nástroje komunikace byla správnou volbou, která zaujala a vytvořila pro nás vhodnou aktivační platformu našich partnerství.“
„„Myslím si, že právě Pepsi koučka ukázala velký přínos influencerů pro typy kampaní, kde je důležitý člověk a jeho vlastní hodnoty a přístup k tématu. Výkon kampaně dokážeme predikovat, optimalizovat a vyčíslit, což může být inspirativní i pro ty klienty, kteří ještě se zapojením influencerů váhají,“ říká Alžběta Poláková, Strategist a Influencer Manager v Etnetera Motion.