Jak může TikTok pomoci s budováním značky a proč není platformou budoucnosti, ale současnosti? Tak přesně to, se dozvěděli naši klienti tento týden na poslední předprázdninové Motion Business Breakfast ☕️.
Díky za skvělou přednášku Lindě Matáskové, která vysvětlila, na jakém principu platforma funguje a jak se liší od jiných sítí. Hned po ní si vzala slovo Alžběta Poláková, která představila českou TikTok scénu i zajímavé Case Studies 🇨🇿. Náš CEO Michal Bubeníček upozornil na možné nástrahy, na které si dát nejen na TikToku pozor. Nakonec nechyběla diskuze s úspěšným českým TikTok creatorem Immanuelem Adenubim, který přiblížil, jak fungují spolupráce a proč ho tato platforma tolik baví.
Na podzim se těšíme na další společnou snídani! Mimochodem i my v Etntera Motion jsme se rozhodli si TikTok založit. Pokud se chcete nakouknout do agenturního zákulisí, tak nás tam nezapomeňte sledovat (Etnetera_Motion)📱!