Začátek školy a naběhnutí do pracovních povinností po prázdninách je to poslední, co chceme slyšet. Na základě tohoto insightu jsme pro český a slovenský trh vytvořili kampaň “Léto nekončí”, která ideou vybočuje z “klasických” back to school kampaní. S létem se tedy neloučíme, ale naopak si ho chceme užít, dokud to půjde. A jak jinak než s chutí tyčinek Corny BIG.

Hlavním motivem kampaně byl Corny letní song „Léto nekončí“, který speciálně pro tuto kampaň nazpívali naši ambasadoři Karmen Pál-Baláž se Sebastianem. K němu jsme natočili i videoklip postavený na záběrech z nahrávání, pozitivní energii, letním vibu a radosti z chuti. Song si můžete přidat do svého playlistu na Spotify nebo pustit i s videoklipem na YouTube.

 

K videoklipu jsme nafotili dva hlavní klíčové vizuály z prostředí pláže a parku. Ty  jsme pak spolu s klipem adaptovali do více než 120 online i offline formátů

V online prostředí je kampaň propagována formou bannerů, brandingu a na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube a TikTok. V rámci OOH jsme připravili pro český trh polepy na tramvaje a pro slovenský trh polepy na autobusy. Dále pak digitální CLV, citylighty a různé formáty polepů, které můžete vidět ve větších městech, na nádražích, v metru či obchodních centrech. V rámci slovenské kampaně jsme připravili Corny BIG zázemí pro Mistrovství Slovenska ve wakeboardingu na WakeLaku. 

K tomu běžely reklamní spoty na Evropě 2, kde byla uspořádána i týdenní  soutěž v rámci odpolední show. Na slovenském rádiu Europa 2 proběhla soutěž v éteru i na Instagramu u známé moderátorské dvojice Sketch Bros.

Do kampaně jsme kromě dvou hlavních ambasadorů Sebastiana a Karmen zapojili i naše další Corny BIG influencery a ti nám prostřednictvím svých profilů kampaň přirozeně podpořili. Za Česko to byla Nikol Trojanová a Nikol Moravcová. Za Slovensko Matúš Okajček a Lukáš Stanislav.

„Celou kampaň jsme pojali komplexně s ohledem na rozmanitou cílovou skupinu, období konce prázdnin a DNA značky. V kampani se odráží zastřešující umbrella Pro život plný chuti, která s napojením na insight vytváří jasné komunikační sdělení Léto prodlouženo s chutí a Corny je právě tím hlavním triggerem pro nekončící léto. Zapojením hudebníka Sebastiana a zpěvačky Karmen jsme vytvořili synergický duet, který předává naši hlavní myšlenku a zároveň podporuje pozitivní letní mood,“ uvedla Social Media Director Alžběta Poláková

Tým: 

Strategie:  Social Media Director Alžběta Poláková
Kreativní koncept: Creative DirectorDavid Böhm
Copywriting: Barbara Kropáčková
Account manažeři: Petr Čadek & Šimon Weiss
Graphic Designers: Zuzana Soudská & Barbora Tomášková