Před pár dny Lipton Ice Tea prozradil jméno ambasádorky, kterou je Vica Kerekes. Na Youtube můžete vidět video spot, ve kterém Vica účinkuje. Kampaň připravil kreativní tým Etnetera Motion v čele s Jirkou, který mi prozradil pár informací z natáčení, od nápadu až po realizaci kampaně.

 

Kdo vymyslel koncept kampaně?

Náš celý kreativní tým.

Jaká je tedy myšlenka kampaně?

Hledali jsme nějakou uvěřitelnou životní filozofii, na které by globální message Matchy pevně stála, dala se o ni opřít. A protože hlavní téma je očista těla a duše, chtěli jsme ho víc konkretizovat a odvyprávět s kontextu dneška, kdy všichni spěcháme, někam utikáme a zapomínáme vnímat. Večeříme, koukáme u toho na televizi a mydlíme messenger – neužíváme si tu chuť. Ale právě v tom prožitku a soustředěném vnímání se dá najít uvolnění, radost, odstup od stresu a klid. A když si tenhle způsob života osvojíme, naše duše se bude cítit líp, život nám bude víc chutnat. I Matcha. Je to jednoduchý způsob, jak se mít rád.

Proč jste si vybrali právě Vicu?

Přemýšleli jsme, kdo žije tento způsob života, kdo je pravdivý a dokáže skrze svůj příběh předat tuhle message dál. A při sestavování téhle defince nás napadla Vica, protože způsob, jakým přistupuje k životu je inspirující.

Jak jste ji oslovili?

Mám štěstí, že se známe. Běžně reklamy nedělá, ale naštěstí se jí myšlenka kampaně líbila.

Kde probíhalo natáčení?

Chtěli jsme natáčet v přírodě, ale bylo hnusně a zima, tráva povadlá. Tak jsme využili zpracování produktové TV kampaně, která je animovaná, a protože jsme fanoušci Space Jamu, propojili jsme to. Díky tomu je celá kampaň pospolitá.

Další část kampaně proběhne na Facebooku a Instagramu a je doplněna o spolupráci s dalšími influenceremi. Vica nebude chybět ani i v této části kampaně, kde se ve videích mimo jiné podělí o svoje rady a tipy k jarní očistě těla. Celá kamapaň poběží do půlky června.