Tento měsíc se nám dařilo a tak nestíháme dokupovat prosecco🍾. V rámci soutěže WEB TOP 100 jsme získali dvě ocenění. Při rozhodování, jaký projekt přihlásit, byla volba jasná. Open rate 80, 5 % unikátních uživatelů… Takhle dobře si vedl mailing v rámci akviziční kampaně pro našeho klienta innogy Česká republika. A tak jsme neváhali a projekt přihlásili hned do dvou kategorií. Díky projektu jsme skrze personalizovaná videa, e-maily a microsite usnadnili lidem, aby se lépe zorientovali ve složité situaci na poli energií, kterou přinesl příchod DPI . A to vše ve spolupráci s našimi innogy ambasadory. A výsledek? V kategorii „Videoreklama“ jsme skončili na druhém místě, kategorie „Výkonnostní kampaň“ nám přinesla bronz . Velké díky patří celému týmu innogy, ambasadorům, Fragile agency, celé #motionfamily a všem těm, kteří se na projektu podíleli.
A ani ne týden na to následovala další radostná zpráva. Zabodovali jsme i v soutěži IEA22. IEA je zkratkou pro soutěž Internet Effectiveness Awards, do které jsme se letos spolu s Fragile agency přihlásili s akviziční kampaní pro našeho společného klienta innogy. A právě s touto brandovou kampaní, v kategorii Enegetika a průmyslové firmy, jsme vyhráli druhé místo v kategorii Energetika a průmyslové firmy a třetí místo v kategorii brandová kampaň.